Förlåt

Ja, jag är hemskt ledsen för att jag inte har lyckats tillfredsställa er läslust på sistone. För det är väl det som är min funktion, inte sant?!

Det är ju mitt fel att jag har varit utomlands i ett mycket invecklat land i femton dagar. Och som i alla invecklade länder är internet och dator inte så lätta att få tag i, allra minst i kombination. Men det är förmodligen mitt fel det också, att jag reste till ett sånt land.

Tacka vet jag Gud för att jag är uppväxt i Sverige, ett riktigt u-land.

Till råga på alla dessa missförstånd har jag också insjuknat i en feberfrossa som är ungefär lika härlig som att bli förföljd av 29 jävligt ilskna bin efter att ha ramlat huvudstupa ner i honung.

Amanda hälsade på mig idag, ja, på min dödsbädd alltså. Hon var mig väldigt till lags och hade med sig en vit lilja som jag vill att ni andra också styr upp om ni orkar infinna er på min begravning. Men det kanske ni inte gör, ni kanske anser att sådant bestyr är sådär typiskt döjobbigt.

Jag tar med er på en rekapitulation av min resa om jag lyckas överleva detta. Annars är det väl tack och bock nu, inte sant? Ja. Hej då, då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0