Karl - Modellen

Jag blev för någon månad sen haffad ute på stan och tillfrågades sedan om jag ville ställa upp på en plåtning för en klädaffär.
Det tyckte jag lät himla intressant så jag tackade ja på stående fot och slussades ut en bit utanför Wellington tillsammans med tre tjejer och tre andra killar.

Uppe på en kulle smällde en fotograf av en jäkla massa fotografier men han verkade inte så nöjd med min prestation. Tog kanske 6-7 bilder på sin höjd och verkade trött på dåliga "modeller". Jag såg inte detta som något jättelyckat även om det var kul att göra en lite annorlunda grej. Och jag fick till och med betalt för det. 600:- skattat och klart, och dessutom en fin lunch!

Döm om min förvåning när jag tidigare idag vandrade längs en gata i Wellington och hittade denna bild i butiken som fotade mig! Kul va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0