Självdisciplin..

..är att bo fyra minuter från McDonald's och bara göra två besök på 10 dagar!! Är stolt över mig själv.
Jag lagar all mat och behöver bara göra det typ 2-3 gånger i veckan. Jag passar på att göra stora omgångar så att jag får två matlådor, jag äter således samma maträtt tre middagar i rad. Mycket välfunnet. Man äter inte lunch här borta (man som i alla andra, inte Karl, han är kroniskt jättehungrig) utan en rejäl frukost och sedan middag.

Jag har köpt en möbel idag. Det är bra, då slipper jag lägga allting på strykbrädan. Strykbrädan har nämligen vikarierat som skrivbord och hylla sen jag flyttade in. Den har skött sitt uppdrag med glamour.
#internskämt

Här har vi mitt senaste tillskott:

vkh

Jag följer förresten Seinfeld's kanal på facebook. De hade postat bilden nedan för ett par dagar sen. Jäkligt roligt ögonblick faktiskt. George har för vana att ta av sig tröjan när han är på toaletten. I detta fall glömde han att ta på sig den igen och det tar ett tag innan han upptäcker sin blunder. Sånt tycker jag är kul.

eld

Kommentarer
Postat av: Ann-Therese

Bra att vi läser samma författare, jag är på boken efter

2011-09-06 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0