Nytt nummer, jo tack!

Hallå där ute alla i bloggosfären! Ni har väl inte försökt nå mig på sistone? Mobiltelefon-ledes alltså. Då var det förgäves. Jag har nämligen bytt nummer. Numera knappar man in 0064 (0) 22 152 90 27 för att nå mig genom Whatsapp eller vad det nu är man vill använda.

Den officiella förklaringen till detta nummerbyte är att jag tröttnade på min operatör. De ville inte att jag skulle vara kund hos dem för jag fick så taskiga förmåner. Så då bytte jag nummer. I protest liksom. Men lika glad för det är jag men gladast är nog min nya operatör!

Klassisk film-pastisch.

Återkommer inom kort med lite bilder från min Sagan om ringen-dag!

#cliffhanger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0