Mylo Xyloto

Jag är inte en illegal nerladdare. Har aldrig varit, kommer aldrig bli. Allegedly. Idag har jag köpt ett nytt album, det släpptes tidigare i min stad än på många andra platser. Score.

Om ni inte själva har valt att sponsra Coldplay tycker jag att det är en bra sak att göra slag i. Och sen kan man surfa in på någon lämplig sajt och titta på deras musikvideo till Paradise om man inte har sett den redan. Chris Martin bär en elefantkostym som jag gärna skulle vilja ha. Varm och så. Och mycket fin.

Igår avslutades rugby-vm. Folk åkte runt och tutade hela natten, i segerglädje. Nya Zeeland vann till slut. Och det är ju himla bra! Enligt någon absurd statistik ökar våld mot kvinnor med 20% när Nya Zeeland förlorar en match. Så det är jättebra att de vann hela skiten. För kvinnornas skull.

Jaa, det var väl det jag hade att säga.

Kommentarer
Postat av: Elin

Och eftersom Frankrike förlorade, bör jag oroa mig? Finns motsvarande statistik?

2011-10-25 @ 11:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0