Mina lägenhetsvänner

Är 'graphic designers' som det så vackert heter. De skapar. De är kreativt lagda.
Ganska intressant för mig som föddes utan kreativitet.

De senaste veckorna har de haft många sömnlösa nätter då de sitter med grafikprogram. De sitter framför sina MacBook Pros när jag går och lägger mig och jag hittar dem på samma ställe när jag vaknar.

Men emellanåt tar de raster. Och då tycker de att de är jätteroliga. Se här vad jag fann när jag skulle till min första arbetsdag.



Jaa, det är alltså en lapp på varje trappsteg.

nl

Och här är Rob-ert. Han är en rob-ot. Tydligen.

rob-ert japanska

Och Rob-ert lånade min t-shirt och mötte mig när jag kom hem kl 18.10 (mycket sent!). Han har tydligen programmerats till japanska. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Aaw vilka gulliga tjejer!

2011-10-25 @ 11:20:57
Postat av: Anonym

Haha, jag minns när Karl gömde massa små post-it lappar i min lägenhet en kväll då vi hade fest. Tog flera veckor innan jag fann den sista bakom en tavla. Du måste trivas ypperligt med dina sambos ;) /LCG

2011-10-26 @ 17:29:54
Postat av: karl med k

just ja! bakom en tavla? hm, det har jag inget minne av. men jag vet att jag ansträngde mig till det yttersta för att hitta "intressanta" gömställen!



men absolut, jag trivs så bra med dem!

2011-10-26 @ 20:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0