Hej!

Nu var det ett tag sedan. Jag har ju inte tid att hänga på Stylebykarl när jag är arbetssökande. Eller.. Mellan två jobb som vi brukar säga.

Jag ställer klockan på 7.37 varje dag och har som ambition att gå upp vid den tidpunkten. Det är endast ambition. Jag har blivit väldigt bekväm av mig, med resultatet att klockan är 8.45 innan jag tar mig upp. Inte helt fel va? Gå upp 8.45 och inte ha någon utarbetad plan för dagen.

Jag trodde ett tag att jag skulle bli less på mitt liv, rastlös och så. Men nej, det är förbannat skönt faktiskt. Risken finns att det inte blir långvarigt. Jag skickar faktiskt iväg ganska många svar på jobbannonser så förr eller senare är det väl någon som nappar. Personligen hoppas jag på "senare".

Wellington präglas för tillfället av april-väder. Fast deras motsvarighet förstås. Oktober-väder. Jag har nått statusen "familjemedlem" i vårt hem nu. Rollfördelningen är lite oklar, jag vet inte om jag ska titulera mig själv som pappa eller broder eller möjligen son. Men familj är jag, det är det som räknas! Emma (syster kanske?) har denna veckaavslöjat att hon inte riktigt har koll på årets månader. Så när jag tidigare, i mitt videoklipp, konstaterade att hon skulle föras bort till dårhuset var jag inte helt fel ute.

Puss hej, nu ska jag ha fredagsmys med familjen!

Kommentarer
Postat av: Mikael B

Hey Karl läget? Låter som du har det nice! Lite fail att inte google hittade hit när man sökte på Jesper menmen;)

2011-10-14 @ 14:22:59
Postat av: Karl, med K

Haha, jävligt fail faktiskt! Varmt välkommen in i communityn iaf!

2011-10-15 @ 03:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0