Blev inringd..

Av nån som ville ha ihjäl mitt stillsamma liv. Så blev TVINGAD att gå upp och jobba idag.

Så jag traskade dystert iväg imorse. Hittade så småningom fram till customhouse quay där min arbetsgivare i några veckor har sitt HQ. Tycker syftningsfelet är tillräckligt lustigt för att inte radera.

Apple har släppt en ny programvara. iOS 5 kallas den. Om man är cool så har man styrt upp detta.
Jag har alltså gjort det. Förklaring för er som inte tycker att jag bör klassas som cool.

Var tvungen att ta en test-bild. För att se om kameran fortfarande fungerar. Och kolla det gjorde den. Fantastiskt. Stylebykarl-Karl redo för sin första arbetsdag.


Kommentarer
Postat av: Tornet

Lite för dålig slipsknut för att vara du får man väl ändå säga.

2011-10-17 @ 21:09:11
Postat av: Tornet

Lite för dålig slipsknut för att vara du får man väl ändå säga.

2011-10-17 @ 21:09:28
Postat av: Emma

Jag tycker det bästa med denna bilden är att det ser ut som att du har david beckham-bling-bling i örat!

2011-11-06 @ 19:32:00
Postat av: Karl, med K

Det är tyvärr ingen illusion kära Emma. Skaffade detta lite halvt ovetandes på fyllan. De hade tydligen inte den klassiska alkoholkontrollen så det fick bli ett nyp i högerörat. Men oroa dig inte, hålet är nästan helt igenvuxet nu!

2011-11-06 @ 20:28:33
Postat av: karl med k

oj, vänsterörat är det ju förstås. speglar är ju som gjorda för misstolking.

2011-11-26 @ 07:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0